1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Vad gillar ni för sorts musik??Jag gillar Heavy metal bl.a. Static-x, Dope, Celdweller, Spineshank m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Rapp och lite Hip - Hop ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag gillar olika sårtes musik. Men jag gillar inte hårdrok och Rapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) e du verkligen 19 år?du e ingen höjdare på att stava...har du ig i svenska eller?(och din msn är ju tokar93....vilket måste betyda att du är 13 år, har jag fel??) Redigerat 14 Mars 2006 av 1-an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 e du verkligen 19 år?du e ingen höjdare på att stava...har du ig i svenska eller?(och din msn är ju tokar93....) Jag vet att jag är inte är bra på att stava. Nej jag har inte ig i Svenska. Vad är det för fel att min msn är tokar93 den skaffade jag för fem år sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 men alltså, menar du inte 93=1993?? de gör ju alla...typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 jag lyssnar på Heavy metal mest Dio,Saxon och Scorpions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Okej, det har skapats minst 6 st sådana här trådar, var god och kolla om det finns någon liknande tråd innan ni skapar en sån här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Outside har rätt... Men jag lyssnar på nästan all musik dock inte typ hårdrock å metal å bara ytterst lite hip-hop/rap men mest e de nog nån sorts techno eller typ skate/punk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 e du verkligen 19 år?du e ingen höjdare på att stava...har du ig i svenska eller?(och din msn är ju tokar93....vilket måste betyda att du är 13 år, har jag fel??) Tänk om killen har dyslexi? Då är det inte så j*vla konstigt att han inte stavar så bra. Dessutom tror jag att du har ig i läsförståelse eftersom du inte kan se skillnad på orden musik & musikstil. (Det finns en tråd på förstasidan) § 1.13 - låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg