Inte vet jag om man längtar så värst mycket. Npg för att inte skolan är bättre men men.
Sommarlovet
Jag längtar såklart!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetklart att man längtar
det är så tråkigt ibland med skola
Snarare alltid tråkigt med skola. Sommarlovet är det bästa på året ;)
Kan någon j*vel här för klara för mig varför de är så själv klart att man längtar till sommarlåvet?????????????????
Sj så längtar jag ju ditt efter som att jag hatar skolan :P men jag måste jobba i sommar & de är ju inte så roligt!
↗ till inläggetSommarlovet är längsta lovet på året och alla är glada. Klart man längtar.Kan någon j*vel här för klara för mig varför de är så själv klart att man längtar till sommarlåvet?????????????????
Sj så längtar jag ju ditt efter som att jag hatar skolan :P men jag måste jobba i sommar & de är ju inte så roligt!
klart man lägntar till sommarlovet!...
Ska bli roligt att fara upp till stugan några veckor samt att fara på konfirmationsläger en vecka. Sen sk jag börja köra PK ute då snön är borta. :)
Jag längtar till Sommar lovet
Klart man längtar... Men det är så länge till det :(
JAG LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET
DET ÄR 30 DAGAR FÖR MIG FÖR ATT JAG SKA HA SEMESTER
Vågorna gungar mig, under bar himmel seglar jag...
Klar man längtar till sommaren, längtar ihjäl mig :)
Fast det är ju rätt kul i skolan å så just nu så det kommer nog snart vara sommarlov.. för har man roligt går d fortare! :P
74 dagar kvar tills vi har skolavslutning och får sommarlov. :D *Happy*
Självklart längtar jag ^^
Nej, jag längtar inte till sommarlovet, älskar skolan !
↗ till inläggetnär har ni skolavslutning?74 dagar kvar tills vi har skolavslutning och får sommarlov. :D *Happy*
↗ till inlägget8 Juni74 dagar kvar tills vi har skolavslutning och får sommarlov. :D *Happy*
76 dagar kvar till Sommarlovet. ;)
Självklart att man längtar till sommaren!Jag ska ju för falukorv till Finland och sen till Amerika och träffa min snuskigt rika släkt. ;)
Jag längtar till sommarlovet och att sluta tvåan på gymnasiet.
Jag lägntar till sommarlovet. Jag är också trött på all snö.
Jag längtar till sommarlovet mer än allting annat, och mest till sommaren, men man får väl nöja sej med påsklovet då...