Salzalada Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 En kompis skickade den sidan på MSN och sa att den var jättebra, man tjänar mycket stålar o.s.v. Jag är inte så bra på engelska, men jag fattade det för att man ska klicka på länkar som man får i sin mail och man får lite pengar för det som sedan sätts in på sitt konto som man har på wingmails. När man har fått upp till 5000 så får man ta ut pengarna, men stämmer det? Kompisen sa att man fick 5 Mail och varje mail är värt 20 Dollar. I så fall kommer man upp skitlätt till den nivån ju. Så, är det en seriös sida? Läs gärna igenom den och säg vad ni tycker. http://www.wingmails.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag ser inget konstigt med sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Du SER inget konstigt, men tänk lite. $20 för ETT Mail. Det kan ju inte stämma. ($20 = Ca 150 Sek) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Salzalada, är din kompis en pålitlig typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Men det är ju klart han är. Han är inte någon som jag träffat på internet, utan en klasskarmat, så jag litar på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Där har du svaret, om han är pålitlig som du påstår, så är väl också sidan pålitlig eftersom din kompis säger att den är det. Redigerat 15 Mars 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 låter redigt skumt 20 dollar ujuj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Man kan ju bli rik av den sidan hehe =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 tycker också 20 dollar verkar skumt. man vinner massa och dom förlorar massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jopp, dom förlorar massa.. det verkar vara skumt men du måste ju lita på din kompis om han är så pålitlig eller han kanske också har blivit lurad att gå in på sidan :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jopp, dom förlorar massa.. det verkar vara skumt men du måste ju lita på din kompis om han är så pålitlig eller han kanske också har blivit lurad att gå in på sidan :blink: precis så tror jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Den sidan är på flera "svarta listor" på internet under "non paying sites". Du kan ju läsa mail men räkna inte med att få betalt. En sida som är riktigt pålitlig är ju Classicalmail (www.classical-mail.com). Sidan har betalat mig flera gånger om så man får verkligen betalt. Men tro inte på sidor som betalar över 10 cent per mail. Redigerat 15 Mars 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.