Gäst Elite Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det gick inte att skapa en gubbe på Stormreaver igår! :( Får testa idag igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Starta inte en på SW, tar aslång tid att komma in ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 man kan inte byta till en server med mer befolkning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 joo..det ska gå..finns en flik på wow sidan...där står det att man ska kunna få byta.....tror jag det va.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oreilyy Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Char migration är till för när servrar blir överbefolkade så ska man kunna byta till en low pop... Så tyvärr , det var nyss en Migration från Stormreaver tlll Mazrigos btw :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skitskalle Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 men vafan stormreaver e överbelfolkad o jag hade velat migrera till några kompisar på mazrigos men inte f*n får ja nån möjlighet... och jag visste inte att mina kompisar skulle migrera den där lilla tiden som migreringen var tillgänglig sen när tiden e slut så säger dom att dom har migrerat -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg