Dannie Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Det är lite om principer också... Låter vi en stå öppen kommer massor av nya likadana trådar startas. Inte ens säkert att majoriteten av dessa är till nån nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiro_95 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 gud va ni e oskysta!!! man borde få ha sånna trådar jag fick 1 varning bara föratt jag gjorde en men jag ville ju bara hjälpa folk!!! varför får man inte ha såna trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Varför får man inte gåra "Bästa konsollen eller Favorit Bil?"? Det där med favorit-saker blir det bara spamm utav! Så därför får vi inte göra sånna trådar. Jag gjorde sånna förut, men jag visste inte om den regeln så jagfick skylla mig själv, det var väl inget med det, men de låste på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.