Staejjkarn Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 många vill säkert ha eon ticket!Så här gör man för att få den man måste ha link cabel och en kompis som har eon ticket man ska linka ihop med varandra och sen ska man gå in till stället där man registrerar sig då ska man gö det sen har man eon ticket.(jag tror det var så inte helt säker)jag vet inte hur den andre ska få ticketen men det stog iallafall så på en pkmn sida kommer inte ihåg namnet.......sry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 o.O Vadå registrerar sig? Hade för mig att man skulle göra mystery gift med en kompis på R/S så fick man den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 eh.. det är med Wirless adapter man får eon ticket!eller mystic ticket eller aurora ticket! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Och vad är det? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 det man får med LF/FR! om du mena wireless adapter asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Wireless Adapter funkar också till Emerald också. Pokekung: Det är Aurora Ticket och Mystic Ticket som man får om man löser Mystery Gift. Inte Eon Ticket. Den får man av Mystery Event (tror jag). Snooze: Nej, man skulle mixa med sin kompis som hade Eon Ticket i Pokémoncentret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag såg det här på en sida dom kankse ljög då inte vet jag men det stog ialla fall så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nej, det är sant. Men problemet är att lyckas klara av Mystery Event till R/S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst THEPALADIN Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 hur löserman mystery event :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 men det funkar väl bara till Emerald, wireless adapter asså? jag och min brorsa får inte mystery event att funka på R/S... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Nej, Wireless Adapter fungerar inte till R/S, men fungerar till FR/LG. Redigerat 18 Mars 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 vet, men det funkar inte med kabel hlr... men det funkar typ till emerald lr hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg