Hoppa till innehåll

Gba Sm

Snooze

Rekommendera inlägg

Bra. Jag vann över honom det var min Togetic. Stör mig bara på att han ska byta moves hela tiden...

JB kommer, Tailz kommer och Thunder kommer.. Hur tror du det går ?

Tailz och Thunder kommer nästan alltid i samma grupp.. Helt sjukt två utav dem bästa spelarna måste slå ut varandra för att komma vidare.

Hoppas Tailz vinner i år, Över thunder alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror Tailz kommer vinna. Hans Myghtyena är jätte bra tränad med dens SP att och Att, tror den kommer slå ut dem flesta utav Thunders pokemons.

Men vet du om det kommer någon Elite i min grupp?

Mötte Martin G i skånemästerskapet men han slog jag ut med spark.. Tror han har förbättrat sig sen sist i allafall, det går rykten om hans storebror har en Glitchad Azuril i sitt lag. Så om du möter honom ha en bra Fighting med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har hört det med. Tar med mig Spinner i år, han borde ta slut på den..

I C gruppen finns det ( Vad jag vet ) Erika ( Hon som var modell för julia osv) Julia, Julias bror Alexander, Danco och den killer från Tyskland.. Fattar bara inte varför han är med i Sverige mästerskapet :S

Så ja det finns några men du borde ösa över dem utan större besvär.

Tips. Slå ut Erikas Breelom i början innan den hinner använda spore.

Annars så får du stora problem med hennes gengar senare.

Vad vet du om E gruppen då? Där jag går har mest försökt få reda på om dem viktigaste spelarna kommer i stället för att se om någon bra kommer i min grupp...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet känner till hennes Breelom... Loomy heter den väl ?

K några eliter finns det då... Killer ? menar du Killen ? :P

Danco vann väl GBG mästerskapet om jag inte har helt fel... Vem är hans "speciella" pokemon nu igen ?

E = Berg, Oak, c214, Hannah C och RobinMaker.

Dem kan vara lite svåra... Hannah och Oak känner varandra IRL så dem tränar tillsammans och kommer på strategier osv.. Lika gott åt dem att de kommer i samma grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...