Simpsons Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 jag har fastnat på sand traps, det är en ihopspikad port som jag ej kommer igenom, hur öppnar jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Lite mer beskrivingar tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 en stor port, som ser ihopsnikrad ut, men massa plankor osv, sen är den uppstöttat med stenar osv, det går en sladd från den in till ett hus, där det är elgrejer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Då har jag 1 fråga. Vart är denna port? (lite beskrivningar vart i banan den finns) Du vet att hl2 är stort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ja, lite svårt att säga, jag har kört en bit på samma väg som man kört på ett tag.. kom ej ihåg säkert var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) om du e på stället där jag tror att du är så ska du trycka på den där el-grejen och sedan startas en sån där "dunk dunk dunk" som antlions blir rädda av då kan du springa dit och upp på några stenar :D men jag kommer inte ihåg nån stor port....? Redigerat 18 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Ey simpsons! kan du inte ta en screenshot eller nått så vi får se? Redigerat 18 Mars 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 JA skicka ett sreenshot! jag kan nästan hela half-life 2 utantill så jag kan nog hjälpa om du skickar ett screenshot :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg