MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 När jag går ut på vissa sidor så är texten midre än vad den brukar vara och det är inte något fel på sidan vet jag så det ser ut så här tex: Så här ser det ut i vanliga fall, men nu ser det ut såhär om inte midre än då och vad ska jag göra för att få bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Har du en sån där rullgrej mellan musknapparna? -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Har du en sån där rullgrej mellan musknapparna? -_- ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vad har det med det och göra med pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vad har det med det och göra med pc hmmm... jag trodde iaf att internet och sånt har med data att göra fast jag kanke har fel vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag kommer inte ihåg hur det hände på mig men när man tryckte på en grej och rullade på scrollen (rullgrejen) så bytes teckensnittet och storleken <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 heeellt rätt xray Ctrl+scrollen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 tck så mycket nu går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.