lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Det går inte. Och alla som postar efter mig, säg inte att det går, för det går inte. jag har celebi, . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 F*n vad du spammar. Du har kanske Celebi, men det är inte relevant i den här tråden och det sättet du har fått tag i den går antingen inte längre eller så är det ett fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 det går faktist att få celebi på guld silver crystal...det enda man ska göra är att fånga alla unowns för att göra det måste man klara alla pussel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 man kan bara få celebi genom att klona det är det ända sättet jag vet en i min släkt var med och gjorde crystal tro vad ni vill med det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 det går faktist att få celebi på guld silver crystal...det enda man ska göra är att fånga alla unowns för att göra det måste man klara alla pussel... Fel. Pröva det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 jag klonade elr nåt sånt då fick jag den konstigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 celebi finns visst i gold men inte på engelsk version eller nån annan utan gold eller silver och med japanska version så kan man få celebi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 japanska crystal finns celebi men inte på vanliga :blink: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 ja du har rätt ! alla bara måste veta att den finns i japanska versionen ! alla ska veta i framtiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 jag klonade elr nåt sånt då fick jag den konstigt ;) Det kan vara sant... Det finns en liten risk för att få Celebi om man utför kloningen fel. Men det är en större risk att boxar raderas eller att spelet helt enkelt fryser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 mm första gången jag testade då frös spelet då startade jag om spelet från början och testade igen då gick det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 mm första gången jag testade då frös spelet då startade jag om spelet från början och testade igen då gick det hur då menar ni? är celebi den bästa pokemonen nu eller? konstigt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg