Pusher Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Hur tusan hittar jag åt den där Apan Kiiki som jag ska betala i mörkervärlden? Har gått igenom varenda häck labyrint tusen gånger men hittar absolut ingenting. Vad ska jag göra? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Du ska gå runt i den allra största av de där labyrinterna, den... hm, tror det är andra eller tredje du går igenom för att komma till ingången till själva palatset. Exakt var apan finns är det svårt att säga, gå runt lite här och var i den och ut genom den högra utgången så får du se om du fått henne med dig. Svårt att förklara, du får prova om och om igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pusher Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag blir knäpp. Har ägnat ytterligare en timme åt att springa runt bland dom där häcklabyrinterna. O de är fortfarande ingen apa som kommer fram ! Nånting måste ju va fel, måste man hittat någon speciell grej innan tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nej, man ska inte behöva hitta något innan (vad jag vet, och jag har hittat apan). Den finns i ett ställe där man går ganska länge i buskarna. SVårt tat förklara, det var länge sen jag spela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pusher Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nä, får helt enkelt ge upp. De finns ingen apa! Känner mig däremot dum som en apa...... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Ok, nu är jag ganska säker på vart apan ska finnas: När du kommer till området ska du gå åt höger tills du kommer till några träd. Gå upp lite så ser du en pil i marken. Gå i pilens rikting och följ den andra pilen somn du kommer till sen. Gå vänster runt det lilla huset och fortsätt till vänster genom öppning häcken. Nu ska du vara vid en klippvägg. Gå upp tills du komemr till en öppnig på höger sida. Gå in där och fortsätt till höger tills du ser en öppning neråt. Vandra runt överallt i den delen av häcken så hittar du apan snart. Jag är inte 100% på att det är där apan finns, men jag är ganska säker. Hittar du ingen apa är det förmodligen fel på spelet. Redigerat 18 Mars 2006 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pusher Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 De är precis där jag vandrat omkring i ................vet inte hur länge! Måste ju isånnfall vara nåt fel på själva spelet. Är emulator jag kör på så de kanske blivit nån form av bugg eller så... Bara att ge upp då...... synd eftersom de är ett rätt rogivande spel i övrigt. Tack för svaren iafl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag vill minnas att det bara är att gå vägen genom häcken så är apan bakom dej när du kommer ut :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex-eng1 Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 det va längesen jag spelade det men jag VET att man ska betala apan kommer ej ihåg hur mkt men man ska iallafall betala den. P.S gå till ett ställe som e längre bort en tempel nr 5 tror jag det ska liga i vattnet i syd-öst någon stans men om du går dit så tror jag att det va där det skulle finnas en ring av stenar i mörkervärlden eller så va det vid det stället man får simfötterna men kasta i en sten eller en dödskalle där så får du den sista medaljongen :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 bra förklaring :D(inte ironiskt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 det va längesen jag spelade det men jag VET att man ska betala apan kommer ej ihåg hur mkt men man ska iallafall betala den. P.S gå till ett ställe som e längre bort en tempel nr 5 tror jag det ska liga i vattnet i syd-öst någon stans men om du går dit så tror jag att det va där det skulle finnas en ring av stenar i mörkervärlden eller så va det vid det stället man får simfötterna men kasta i en sten eller en dödskalle där så får du den sista medaljongen :kung: hör inte till ämnet och ingen nyhet ;) men bra ändå :D (det är där som man får simfötterna, fasst i mörkvärlden typ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda* Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Men vad jag kommer ihåg (det va jättelänge sen jag spelade det) så finns apan någonstans i den den stora kvadraten av buskar som finns ungefär längst upp till vänster i tempelområdet... o sen när man går ut från kvadraten så är apan efter en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg