Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!
Ufo.n Finns!
Jag tror inte på det där snacket <_<
Det är ett j*vla massa snack om det här men det finns inte och det är ingen som tror på det hurm mkt du än ljuger!
↗ till inläggetJag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!
Varför heter tråden ''ufon finns''? Finns inget bevis.
Kanske var det ett flygplan :lol:
↗ till inläggetJag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!
Jag har sett ett UFO, därför kallade jag tråden "UFO:n finns"
Allså konstiga figurer på SA finns inte hur många gånger ska man säga detta! :meddum: :gitarr:
Tro det eller ej. men UFOn finns. När jag ändå startat en tråd kan jag fråga vart grottan på mount chillad finns och var vraket där man får pengar finns. Har letat ett tag nu.
Bara för att du sett ett UFO klassas det långt ifrån som ett bevis.
Nu börjas det om igen.
Det finns inga ufon, dem där " vita prickarna " ska föreställa en flygplan.
Jag tror inte dig, och om du nu sett den så kunde du ju tagit kort & lagt upp den.
Den dagen du har en screenshot kan jag iallafall börja tänka på saken.
;)
↗ till inläggetVet du vad ett flygplan är? Ja, om du vet det så kan du förstå att det var ett sådant som du såg och inte ett sk. UFO.Tro det eller ej. men UFOn finns. När jag ändå startat en tråd kan jag fråga vart grottan på mount chillad finns och var vraket där man får pengar finns. Har letat ett tag nu.
Förresten finns inte det vraket o de andra roligheterna..
↗ till inläggetNu börjas det om igen.
Jag menar inte dom där vita prickarna.
Finns ej ufo:n.
↗ till inläggetVad menar du då?Nu börjas det om igen.
Den där kartan där det står vart man har hittat ufon'n, är det den du menar? :huh:
Ska sätta igång mitt ps2 å kolla upp det nu ! !
OMFG !" ! ! ! DET FANNS JU ! ´:o:O:O:O ! !
Säkert...
Om det nu finns, varför kan ni inte bevisa det nu då??>.<
UFO:n finns inte. R* har själv sagt att det bara är flygplan som är långt upp så det ser ut som en liten vit prick (som ett UFO) . Men det är ett flygplan.
Om R* sagt att de inte finns så finns det nog inte...
nästan lite synd att dom inte satt dit lite övernaturliga saker...