💬
Logga in
Fuska.se

Gratis Anti-virus Program?

17 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej!

Jag undrar vart det finns ett gratis & Bra virusskydd. Mitt försvann efter en omformatering

Nivå 10 · Veteranfuskare

Leta på www.downloads.com, där finns det många bra antivirus som du kan ladda nerm fast det är trial..

Nivå 4 · Lärling

Här--_:|:_-- finns lite olika säkerhets program, några är Gratis o några är trials...

Nivå 7 · Fuskare

kolla majorgeeks.com ... dem bästa finns där

Nivå 9 · Veteranfuskare

AVG Free

http://www.grisoft.com

18 Mar 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

Jag vill inte ha något som man måste ladda ner igen efter en viss tid. Är ditt så Nico?

ja avg är bra det finns en fri version och en större version som kostar men den fria rekomenderades i pchemma

Nivå 1 · Novis

Jag har nod32 och det fungerar skit bra skaffa det du kan prova det www.eset.com

Nivå 7 · Fuskare

om du inte vill ha en sån antivirus program på tid så bli ditt försvar sämre

Nivå 8 · Veteranfuskare

AVG som nico länkade behöver du ej ladda hem igen, det är ett gratisprogram som fungerar utmärkt :D

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

http://www.avast.com

Fungerar alldeles utmärkt :). Gratis och bra helt enkelt.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag vill inte ha något som man måste ladda ner igen efter en viss tid. Är ditt så Nico?

Nej, AVG Free behöver du bara ladda ner en gång, dock uppdateras den ibland, någon gång i veckan. Ett riktigt bra antivirusprogram, rekommenderat av mig :)

Samma här.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ta AVG free edition.

det verkar tillochmed vara bättre än norton antivirus 2006 för där hittade jag inga virus men när jag installerade AVG hittade jag massor! ;)

Nivå 3 · Lärling

AVG Free Edition.....

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ta AVG free edition.

det verkar tillochmed vara bättre än norton antivirus 2006 för där hittade jag inga virus men när jag installerade AVG hittade jag massor! ;)

HAAAA! Norton är det bästa anti-virusprogramet som finns och det är klart dom flesta tycker det. Varför vi inte skriver det är för att det kostar pengar, och AVG free är det bästa GRATIS programmet.

Norton tar annars allt.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #17

När jag skulle installera virusprogrammet som Nico tipsade om så gick det inte, Jag var tvungen att ha ett licens-nummer

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Ta AVG free edition.

Norton är verkligen det sämsta du kan köpa. Det drar massa systemresurser, hittar inga virus och till råga på allt så "hittar" Norton virus som Symantec själva skickar ut :).

Ska du betala, välj Nod32. Ska du ha det gratis, välj Avast.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in