Hej!
Jag undrar vart det finns ett gratis & Bra virusskydd. Mitt försvann efter en omformatering
Hej!
Jag undrar vart det finns ett gratis & Bra virusskydd. Mitt försvann efter en omformatering
Leta på www.downloads.com, där finns det många bra antivirus som du kan ladda nerm fast det är trial..
Här--_:|:_-- finns lite olika säkerhets program, några är Gratis o några är trials...
kolla majorgeeks.com ... dem bästa finns där
AVG Free
Jag vill inte ha något som man måste ladda ner igen efter en viss tid. Är ditt så Nico?
ja avg är bra det finns en fri version och en större version som kostar men den fria rekomenderades i pchemma
Jag har nod32 och det fungerar skit bra skaffa det du kan prova det www.eset.com
om du inte vill ha en sån antivirus program på tid så bli ditt försvar sämre
AVG som nico länkade behöver du ej ladda hem igen, det är ett gratisprogram som fungerar utmärkt :D
↗ till inläggetNej, AVG Free behöver du bara ladda ner en gång, dock uppdateras den ibland, någon gång i veckan. Ett riktigt bra antivirusprogram, rekommenderat av mig :)Jag vill inte ha något som man måste ladda ner igen efter en viss tid. Är ditt så Nico?
Samma här.
Ta AVG free edition.
det verkar tillochmed vara bättre än norton antivirus 2006 för där hittade jag inga virus men när jag installerade AVG hittade jag massor! ;)
AVG Free Edition.....
↗ till inläggetHAAAA! Norton är det bästa anti-virusprogramet som finns och det är klart dom flesta tycker det. Varför vi inte skriver det är för att det kostar pengar, och AVG free är det bästa GRATIS programmet.Ta AVG free edition.
det verkar tillochmed vara bättre än norton antivirus 2006 för där hittade jag inga virus men när jag installerade AVG hittade jag massor! ;)
Norton tar annars allt.
När jag skulle installera virusprogrammet som Nico tipsade om så gick det inte, Jag var tvungen att ha ett licens-nummer
↗ till inläggetNorton är verkligen det sämsta du kan köpa. Det drar massa systemresurser, hittar inga virus och till råga på allt så "hittar" Norton virus som Symantec själva skickar ut :).Ta AVG free edition.
Ska du betala, välj Nod32. Ska du ha det gratis, välj Avast.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in