Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 south park är så j*vla grymt.den bästa tecknade serien som finns.Cartman är bäst "SON OF A BITCH" Ike är nästan lika grym.bästa avsnittet är tandfen.det blev tre inlägg och jag fatta inte hur. nödvändigt att göra tre av samma? men som alla nadra säger det rockar fasst det som inte är lika bra är att det gå 23.30 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 damp barnet är bäst f''n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 damp barnet är bäst f''n Timmy,Timmy,TIMMY!! värsta han kan bara ett ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Såg ni på det igår på 4+ det var roligt. Hey, I've learned now Learned what? Sing the high F. Listen. Loving you du-du-du NO! Aaaaaaaa KABOMM! Den här repliken är bra som många andra också tycker. Oh, my god! They killed Kenny. YOU BASTARDS!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag gilar cart man bäst och långfilmen e ganska bra men den bästa e när kartman spelar jesus och dom korsfäster honom på ett kors i skogen och han e där i typ 1 år och sen komer dom till baka och d e han small som en tendsticka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Kenny är ju lugnt min favvo vem är Tweek ? tycker ni intro't till south park är bra det tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.