Love_My_Guitar Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Tja jag har startat en klan i cs men jag har inga medlemar en men jag skulle villja ha några. Det hade ju varit göt att ha en tängte jag. :D Men ja är det någon som vill vara med så Lägg in i denna tråden elle skika ett mejl till mig: [email protected] M.V.H Simon :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 är det cs source elr 1,6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 eller cz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_My_Guitar Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 är det cs source elr 1,6? cs source M.V.H.Simon :D glömde det sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ok jag kan joina men hur gör man i en cllan har aldrig varit med i nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_My_Guitar Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ok jag kan joina men hur gör man i en cllan har aldrig varit med i nån det är bra att skriva the drunk i ditt namn så e du med!!! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 kanske ska köpa source så jag kanske kan va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_My_Guitar Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 PS: Adda mig i msn alla som är med så kan jag säga mer sen ok. ;) kanske ska köpa source så jag kanske kan va med ok bra det blir bra sckika när du köpt det;) ops det blev fel adda min msn bra det blir bra [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag kanske vill vara med. Jag har 2 frågor.. Vem ska göra klan hemsidan? Ska vi vara en seriös klan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_My_Guitar Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag kanske vill vara med. Jag har 2 frågor.. Vem ska göra klan hemsidan? Ska vi vara en seriös klan? jag vet inte om du kan göra hemsida så kan du få göra det jag kan inte vet inte hur man gör och för det andra vad menar du med seriös? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag kanske kan göra en hemsida. jag är med i en annan klan just nu.. Om du vill se hemsidan jag gjort för min nuvarande klan är den här: www.freewebs.com/ttboc Seriös: om vi ska ha klanmatcher och sånt. Ska logga nu. tja då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Love_My_Guitar Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag kanske kan göra en hemsida. jag är med i en annan klan just nu.. Om du vill se hemsidan jag gjort för min nuvarande klan är den här: www.freewebs.com/ttboc Seriös: om vi ska ha klanmatcher och sånt. Ska logga nu. tja då ok den ska nog inte vara seriös alltså den ska vara att man spelar på en annans speciela server som någon har gjort behöver inte vra någon av oss som gjort servern men det är en specil som man alltid spelar på så ja det ska det vara men du kan få göra hemsidan men kan du förklara för mig hur man gör då please M.V.H.Simon :gitarr: jag kollade din sida vitdom men om du kan kan du väll försöka att få stats men det är inget krav bara undrar för det hade varit bra men adda mig på msn så kan vi prata mer ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg