Cyper Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Oftast ganska många slagsmål på våran skola. För cirka fem månader sen stöp två grabbar ner för ett trappa under en fight. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag var otroligt mycket i slagsmål innan. Alla 9:orna ville utmana mig för jag går på en rad olika kampsporter och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 skojbråk e ju bara kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det e mycket bråk mellan 5a och 5b (jag går i 5a) Och jag är den starkaste av klasserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 en gång såg jag en 6:a soom hållde på att slå på min lillebrorsa i 2:an fy f*n vad jag blev sur pojken fick en blödande näsa och en blåtira och jag 2 h kvarsittning men annars är jag inte med i så mycket bråk även fast det händer ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 I min skola bryter det nästan aldrig ut slagsmål, fast min kompis blev nedslagen av en 9:a en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Nårra stora slagsmåla e de inte så ofta på min skola, men lite småbråk här o var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Ibland e de bråk, var många fler förra året för dem niorna där va helt galna typ!! Men de har inte vart ett riktigt slagsmål på 2 månader snart(wow!!) men senast var det först slgsmål mellan två killar(ena en schysst kille i nian som ja e kompis me typ å den andra vad vi "vanliga" elever brukar kalla "tattare" eller "sossarna" för de flesta av deras familjer lever på socialbidrag), "tattaren" gick på den andre(hade vart nått bråk tidigare) å senn kom en till "tattare" å senn kom några av den andra killens kompisar (b.la. min bror å "skyddade" honom(systemet på våran skola är lite så på våran skola, att om nån börjar mucka med ens kompis ska man typ "skydda" eller hjälpa sin kompis)) så blev de fler å fler tills de kanse var 10 på varje sida senn kom de lärare å stoppade, men dem lyckades inte stoppa dem som hade börjat + en till "tattare" å de resulterade i två näsben som inte satt där dem skulle för "tattarna" å en lätt hjärnskakning för den andra killen efter att "tattarna" dunkat hans huvud först i en dubbelruta så att båda rutorna gick sönder å senn i ett träskåp...å en polisanmälning oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Det är sällan några allvarligare slagsmål på min skola, tror inte ens att det förekommer några. Bara några som småputtar på varandra i bland, det brukar inte bli mer allvarligt än så på min skola. Hoppas det blir likadant när jag börjar på högstadiet men det tvivlar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 det är ofta slagge mällan två tjejer på våran skola ...eller dom slåss inte så mkt presis uttan knuffas o skriker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 djfille2: Det är många i min skola som håller på och fjantar sig och knuffas, det händer ofta i matkön och på sådana ställen. Ganska störigt i längden det kan jag lova dig... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 På vår skola är det ofta ras relaterat. Det blir rejäla fighter med mordhot mm. Men det är kul att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.