Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

• 4 veckor senare...
Gäst Mîhker
Skrivet

Det e mycket bråk mellan 5a och 5b (jag går i 5a)

Och jag är den starkaste av klasserna!

Gäst Kilimanjaro
Skrivet

en gång såg jag en 6:a soom hållde på att slå på min lillebrorsa i 2:an fy f*n vad jag blev sur pojken fick en blödande näsa och en blåtira och jag 2 h kvarsittning men annars är jag inte med i så mycket bråk även fast det händer ofta

Skrivet

Ibland e de bråk, var många fler förra året för dem niorna där va helt galna typ!!

Men de har inte vart ett riktigt slagsmål på 2 månader snart(wow!!) men senast var det först slgsmål mellan två killar(ena en schysst kille i nian som ja e kompis me typ å den andra vad vi "vanliga" elever brukar kalla "tattare" eller "sossarna" för de flesta av deras familjer lever på socialbidrag), "tattaren" gick på den andre(hade vart nått bråk tidigare) å senn kom en till "tattare" å senn kom några av den andra killens kompisar (b.la. min bror å "skyddade" honom(systemet på våran skola är lite så på våran skola, att om nån börjar mucka med ens kompis ska man typ "skydda" eller hjälpa sin kompis)) så blev de fler å fler tills de kanse var 10 på varje sida senn kom de lärare å stoppade, men dem lyckades inte stoppa dem som hade börjat + en till "tattare" å de resulterade i två näsben som inte satt där dem skulle för "tattarna" å en lätt hjärnskakning för den andra killen efter att "tattarna" dunkat hans huvud först i en dubbelruta så att båda rutorna gick sönder å senn i ett träskåp...å en polisanmälning oxå...

Skrivet

Det är sällan några allvarligare slagsmål på min skola, tror inte ens att det förekommer några. Bara några som småputtar på varandra i bland, det brukar inte bli mer allvarligt än så på min skola. Hoppas det blir likadant när jag börjar på högstadiet men det tvivlar jag på.

Skrivet

djfille2: Det är många i min skola som håller på och fjantar sig och knuffas, det händer ofta i matkön och på sådana ställen. Ganska störigt i längden det kan jag lova dig... :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...