isMaNnen Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) jag skulle titta så att jag hadde min gratis månad igår (fick de då) och då visar den ju inte hur många dagar de är kvar, hur ser man de??? eller ser man de sen när den börjar från mitt game card? för om jag vet att de är 2-3 dar kvar då kan jag fara och köpa game card.. :) Tacksam för svar! edit: ska spela WoW nu. :D de e ju svin roligt.. spelat 9 och en halvt timme igår.. LOL Redigerat 19 Mars 2006 av Mellan_mjölken
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Du kan se det när du loggar in på ditt konto på www.wow-europe.com
isMaNnen Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Mars 2006 men de är ju då de står att den tar från gratis månaden de står inte hur många dar de e kvar...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 åko köp ett och ha i reserv....lr om du e smart...näst gång du köper ett...så skriver du upp det 60 dagar frammåt...så vet du exxakt....=p
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Skrivet 23 Mars 2006 när du köper som ett game card tyå så står det vilken datum det gär åt men det gör du ju inte på den fria månaden..
Rekommendera inlägg