Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 finns det zelda på xbox är xbox bra själv har ja dator nintendo 64 supernintendo gba(game boy advance) pl1(playstation one) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det finns inte Zelda spel på Xbox. Om det skulle ha funnits skulle Nintendo i varit glada. Xbox är bra om det var det du ville veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det finns inte Zelda på Xbox, Jaa, Xbox e bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 men finns det nåt som liknar zelda ett äventyrs spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Enclave kanske men det är kasst... Jag vet inte om det är som zelda direkt men det är ett äventyrs spel med medeltids tema med svärd och pilbågar och allt vad det innebär. Grafiken ska vara snygg har men det är alldeles för svårt och tråkigt, enligt superplay. Mer vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ok men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 köp det inte annat än om du är sjukligt beroende av sånna spel för det är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Varför e dina poäng - 586? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 det undrar ja me kan nån sänka några påeng alla bidrag är välkommna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 hur fasen kan du ha -571 poäng? har du blivit bötfälld och ja du kan få ett poäng av mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 tack det skulle va jätte skyst och jag vet inte va'fö ja ligger minus jag har inte brutit mot reglerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag vet inte vad det kan bero på, när dom byttte forums utseende så förlorade jag alla poängen jag hade. Men jag skickade ett PM till Admin på det gamla forumet och så att jag ville ha poängen överförda åsså hade jag 1300 poäng hux flux bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg