Gäst Andreasswf Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Tjena ;) Tänkte starta ett gäng på impulse! Men för det behöver jag lite pengar! Ni som vill vara med kan skicka 50 000 till bandit! Och meddelande att ni vill vara med i gänget! Tänkte att det skulle heta The Crushers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag är inte med, jag anser att du inte är seriös. (Vad har hänt med impulse idag? Det går inte att komma in!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag är seriös...! och jag vet vem du e på impulse du heter samma sak..! Jag kan skicka pengar till dig också! Och impulses databas e nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_ger_bort Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag har inte nog pengar till mig själv så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Nu snackar vi inte om hur mycket pengar du har... nu har jag många med alla dessa Bandit (Ledare) GaGzTa_92 Tyradon Kenny_man Laxen554 Redigerat 20 Mars 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 vad är fördelen med gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Gänget har skapats! skulle vara bra om ni sa erat impulse namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vad ska man vara i ett gäng för ?? svara snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 när man gör stötar får alla som är online när man gör gängstötar 3 i erfarenhet och jag som är gängledaren delar ut pengar av summan som man tjänade ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vad händer om man misslyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Då åker gängledaren in (jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.