Dream Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 de andra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 ..läs mellan raderna! dom åker inte in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 ok jag vill joina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Då åker gängledaren in (jag) Alla som har gjort stöten åker in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) registrerade mig för en stund sen heter Lime Redigerat 26 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) registrerade mig för en stund sen heter Lime Varför köper du inget vapen? Iallafall skriver jag här så alla som undrar slipper fråga.Man köper vapen i vapen-butiken,man går in på stan sen står det vapen-butiken där.För att kunna använda olika vapen måste man ha olika mycket styrka.I början får man 5 stats-poäng,man går in på stats och sen trycker man på stats-poäng,jag skulle råda alla till att ta på styrka eftersom man då kan köpa ett järnrör för 10.000 och då går det lättare att råna banken.Hoppas jag hjälpte någon ;) Ursäkta OT men jag ville inte starta en ny tråd om det. Redigerat 26 Mars 2006 av Impulze^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 men ett litet problem! alla i gänget när vi misslyckades var inte i finkan på den där listan på rastgården..och då var bara jag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 kan jag joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 ja! bara gå in på gäng sen så söker du på The_Cruscherz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 registrerade mig för en stund sen heter Lime jag visste det men jag ville gå upp en level först. jag har rånat banken med ett järnrör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) lite konstig, det är 50% men en pistol att råna bank men i besinmacken 18%! när jag använder railgun är det bara lite mer! besinmack är äligt talat i veklighet lättare eller hur? Redigerat 30 Mars 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackan16 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 va heter sidan där man kommer in på det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.