Dream Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 www.impulse.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 lite konstig, det är 50% men en pistol att råna bank men i besinmacken 18%! när jag använder railgun är det bara lite mer! besinmack är äligt talat i veklighet lättare eller hur? På bensin-macken spelar det ingen roll vilket vapen man har.Man har större chans om man har mycket smidighet.Alltså,ju mer smidighet man har ju större chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 ah jag fattar tack! men i juveleraren då? ska man har psyke då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 psyke är för att få mer procent på att neka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det förvånade mig att jsg har större chans att råna juveleraren än macken. jag är med när jag har pengar jag heter lime kontakta mig om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jag vill joina heter knazen och är lvl 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 ah jag fattar tack! men i juveleraren då? ska man har psyke då? Man ska helt enkelt ha bättre vapen på juveleraren.Man kan även få 20% mer om man har en glas-skärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 hur joinar man utan att måsta söka genom alla sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 hur joinar man utan att måsta söka genom alla sidor? Ska du bli medlem i Bandits gäng?Då är det bara att söka på honom och sen står det vilket gäng han har högst upp till höger så trycker du på det och sen när du kommit till gängsidan trycker du på joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 okej tack.men kan jag få lite pengar av nån? heter knazen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 men ¨å är shotgun bättre än glaskäraren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.