ROBIN THE WINNER Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Tja vad har ni för spel på gamcube Spel SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE MARIO KART DOUBLE DASH STAR FOX JAMES BOND AGENT UNDER FIRE Konsoll: Gamecube Färg: Lila Mines kort: Två stycken Kontroller: Två stycken Dom spel jag har varvart SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE Vad har ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag har: super smah brothers melee metroid prime super mario sunshine luigis mansion the legend of zelda the wind waker limited edition mario kart double dash eternal darkness the legend of zelda collectors edition Gamecube färg:svart minnsekort:2 (ett 251 block,ett 59 block) 2 handkontroller skall snart också få MGS the twin snakes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Å METRÅID PRIME SKULLE JAG VILLA HA ÄR DET NÅGRA MER SOM VILL SVARA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 spel Super smash bros. melee Ssx 3 Starfox mk:dd TWW Metriod prime Konsoll: gamecube Färg: svart Minneskort: ett Handtkontroller: två Spel jag har varvat: Super smash bros. melee mk:dd TWW Metroid prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Gud vad många ni har jag har bara 5 spel men jag fick det ju nys :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Här är mina spel till Nintendo Gamecube: The Legend of Zelda: The Wind Waker (OoT/MQ) The Legend of Zelda: Collector’s Edition International Superstar Soccer 2 Need For Speed: Hot Pursuit 2 James Bond 007: Nightfire Super Smash Bros. Melee Mario Kart: Double Dash!! True Crime: Streets of LA Def Jam Vendetta Soul Calibur II Mario Party 4 NHL 2003 NHL 2004 Antal spelkontroller: 2 st Antal minneskort: 2 st Färg på spelkontroll och tv-spel: Svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det kallar jag spel!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 spel jag varvat:metroid prime,wind waker,luigis mansion,super mario sunshine,eternal darkness,super smash brothers melee och mario kart double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vadå spel jag tycker att han hade mycket spel Det hade du meee så ni var lika bra :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man behöver inte vara bra för att man har mycket spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Exakt man behöver inte vara bra för att ha så många spel det är kanske att man gillar gamecube så mycket att man köper spel det avgör man ju svälv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBIN THE WINNER Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 är det nån mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg