Kebab Nisse Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 jag har 33 spel... klarat all utom 1 tror jag.... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag har. supermariosunshine zelda the windvaker the sims mariokart the simpsons hit and run the simpsons raod racg ty2 nedd for speed underground :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 jag har Tales of symphonia ssbm final fantasy: chrystal chronicles 007: everything or nothing luigi's mansion dragonball z budokai 1 ty the tasmanian tiger sagan om konungens återkomst paper mario the thousandyear door spiderman 2 Turtles sonic adventure 2 :battle starfox adventures NHL hitz 2002 Zelda the windwaker+ooc masterquest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (redigerat) Jag har: SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE THE URBZ/ SIMS IN CITY POKEMON COLOSSEUM SONIC MEGA COLLECTION(Eller vad det nu stavas) Konsoll: Gamecube Färg: Svart Mines kort: Två stycken( en 50block och den andra 149block) Kontroller: En Tillbehör:GAME BOY PLAYER(tror det hette så) Redigerat 31 Maj 2005 av GameGirl93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (redigerat) Glömde THE LEGEND OF ZELDA COLLECTION(Tror det stavas så) Redigerat 31 Maj 2005 av GameGirl93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ändra inlägget istället för att göra 2 :bah: Jag ska kanske köpa Ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (redigerat) orka bry sig men aja ;) spel: Metroid Prime Metroid Prime 2 Echoes F-zero GX Super Smash Bros Meele Super Mario Sunshine Mario Kart Double Dash StarWars Rogue Leader StarWars Rebel Strike (starwars clone wars <-- letar) (Zelda:CE <---- letar) Konsol: GC Färg: Platinum Memory Card: 2 st. em me 64Mb o den andra me 4Mb Kontroll: 4 st. (en e cp så ja ska köpa en ny o sälja den som e cp för typ 40-60 kr) tillbehör: ingen (kan hända att ja köper freeloader) Redigerat 9 April 2005 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Mina spel är: Starwars rouge leader 2 Enter the Matrix Super Mario sunshine Harvest moon gc Tony Hawks pro skater 3 Mario kart Duble dash Pikmin Wind waker Metroid Prime 2 och något till jag lånat ut som jag glömt namnet på :visslar: Har lånat: Tony Hawks underground James bond Everything or nothing SSBM Sagan om ringen The third age (suger <_< ) Grejor jag har är: En gamecube Två kontroller (en från gamester... Suger den med <_< ) Kabel till Tv:en El-kabel Längtar efter LoZ GC och Gta SA till pc :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 MkDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 pokemon stadium och digimon rumble arena 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Glömde THE LEGEND OF ZELDA COLLECTION(Tror det stavas så) skulle du sälja den för all $ i världen???? (om ja allvarligt talat hur mkt???, har letat efter den i hela världen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 jag har : super smash bros mele metroid prime 2 mario cart duble dash sagan om den tredje tidsoldern sagen om konungen återkomst star wars jedi outcast F-zero super mario sun shine sagan om de två tornen goldeneye: rouge agent pokemon colosseum james bond 007 everything or nothing Hulk ssx tricky fifa football 2003 fifa football 2004 fifa football 2005 Enter the Matrix zelda Wind waker pikmin pikmin 2 jag har gamecube: svart jag har: två kontroller jag har: inga tillbehör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg