Pelleelle Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 När man klarar spelet får man ju en hemlig kod. Men vad är den för? SVARA TACK!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vadå för kod? säg den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Min kod är 37689434.(skrev den på ett papper när jag klara det första gången) Men jag får samma varje gång jag klarar spelet. Jag såg på nån hemsida att den skulle vara till att ändra korten i leken. Men det blir bara "felljud" när jag skriver in den på password. Jag fattar inget! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 vet du var du skriver den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, VAR jag ska skriva den vet jag inte.(åtminstånde inte i password) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg