rawand Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vad är pokerus??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Det undrar jag med, min Espeon fick Pokerus på mitt crystal men jag tror att det är nåt slags virus för pokemon :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 pokerus är rätt så bra för man får mer stats per nivå under den tiden pokemonen är drabbad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ja, gå till ett pokécenter så kommer hon i "kassan" berräta lite om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Ok tack. :) Jag tror det är en förkortning till pokemon virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag har inte drabats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 hur blir man det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 vet inte kanske n.... eller nä jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 kolla på www.serebii.net där står det om det... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Det enda det gör är att det dubblar EVna som ni får under strid. Om du inte vet vad EV-träning är, så behåll ändå viruset om du nån gång vill göra det. Den som får Pokerus har jättetur. Lägg in den i datorn så försvinner det inte. Gör det nu! Pokerus sprids i partyt så sprid det till en dålig Pokemon och när du vill EV-träna så smitta den du ska göra det med. Det försvinner efter ett par dagar om du har den i partyt, och den kan aldrig mera få det. Du kan byta Pokemon med Pokerus till andra, gör det också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ja det är också bra att alltid ha en med pokerus i datan!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag skulle gilla om man kunde smitta pokemonen i boxen också!!! :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg