BloodMan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Är det nån som vet hur man kan få tag på super-gravity gun i half-life 2? asså vapnet man har på näst sista och sista chapter. är det nån som vet hur man typ kan börja med den eller srkiva nåt i consolen så att man får den? titta på bilden om ni inte förstår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Är det nån som vet hur man kan få tag på super-gravity gun i half-life 2? asså vapnet man har på näst sista och sista chapter. är det nån som vet hur man typ kan börja med den eller srkiva nåt i consolen så att man får den? titta på bilden om ni inte förstår! jag har oxå länge undrat <_< skulle vilja veta hur kan inte nån som vet svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 det kanske inte är någon som vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 för jag har för mig att någon sa det nån stans här fuska.se men jag kommer inte ihåg vem det va eller va han sa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg