Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej. Kan inte ni som har garry's mod lägga in några roliga bilder?

Jag har knappt några, fast här är min roligaste

Heja Kleiner! :lol:

Redigerat av Boba-Fett
  • Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Bra bild..

Jag väntar på att steam ska fixa bugen så man kan välja tools..

Det finns ju en tool fix.. men den fixar inte thrusters.. :cry: :(

Redigerat av Vitdom
Skrivet

Mitt garry's mod är helknäppt. Man kan bara spawna saker och frysa dom, man kan varken göra Face Poser, Eye Poser, Paint eller något av det där. Vad man än klickar på så blir det bara rep. :huh:

Skrivet

är garry's mod samma sak som garry's mod 9? för jag har nämligen det men inte fattar jag hur jag gör så där?????????? :o

Ja, det är garry's mod 9 som jag gjorde den där på. Vad är det du inte fattar?

Gäst newnameguy
Skrivet

Jag varnar era att ni INTE ska posta blider som är mot reglerna, som jag såg så blev en sådan tråd låst. Pga, sexuellt anspelade, MM!

Så posta NORMALA BLIDER!

Skrivet

är garry's mod samma sak som garry's mod 9? för jag har nämligen det men inte fattar jag hur jag gör så där?????????? :o

hur man gör så där som t.ex. på din bild???

Skrivet

Jo, ställ dig så att du ser det du vill ta kort på bra, sedan trycker du ner knappen Print Screen. Minimera sedan garry's mod och gå in på paint och tryck ner ctrl + v så dyker bilden upp ;)

Gäst newnameguy
Skrivet (redigerat)

Okej, inga snuskbilder.

EXAKT! Redigerat av Potatisen
Skrivet (redigerat)

Jo, ställ dig så att du ser det du vill ta kort på bra, sedan trycker du ner knappen Print Screen. Minimera sedan garry's mod och gå in på paint och tryck ner ctrl + v så dyker bilden upp ;)

men jag vet hur jag gör screenshot! men asså hur får du kliener att ligga på g-man?

Redigerat av bloodman
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...