ThePunisher Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) Hej. Kan inte ni som har garry's mod lägga in några roliga bilder? Jag har knappt några, fast här är min roligaste Heja Kleiner! :lol: Redigerat 19 Mars 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Bra bild.. Jag väntar på att steam ska fixa bugen så man kan välja tools.. Det finns ju en tool fix.. men den fixar inte thrusters.. :cry: :( Redigerat 20 Mars 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Mitt garry's mod är helknäppt. Man kan bara spawna saker och frysa dom, man kan varken göra Face Poser, Eye Poser, Paint eller något av det där. Vad man än klickar på så blir det bara rep. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 är garry's mod samma sak som garry's mod 9? för jag har nämligen det men inte fattar jag hur jag gör så där?????????? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 är garry's mod samma sak som garry's mod 9? för jag har nämligen det men inte fattar jag hur jag gör så där?????????? :o Ja, det är garry's mod 9 som jag gjorde den där på. Vad är det du inte fattar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag varnar era att ni INTE ska posta blider som är mot reglerna, som jag såg så blev en sådan tråd låst. Pga, sexuellt anspelade, MM! Så posta NORMALA BLIDER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Okej, inga snuskbilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 är garry's mod samma sak som garry's mod 9? för jag har nämligen det men inte fattar jag hur jag gör så där?????????? :o hur man gör så där som t.ex. på din bild??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jo, ställ dig så att du ser det du vill ta kort på bra, sedan trycker du ner knappen Print Screen. Minimera sedan garry's mod och gå in på paint och tryck ner ctrl + v så dyker bilden upp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Okej, inga snuskbilder. EXAKT! Redigerat 21 Mars 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Här är en icke snusk bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Jo, ställ dig så att du ser det du vill ta kort på bra, sedan trycker du ner knappen Print Screen. Minimera sedan garry's mod och gå in på paint och tryck ner ctrl + v så dyker bilden upp ;) men jag vet hur jag gör screenshot! men asså hur får du kliener att ligga på g-man? Redigerat 21 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg