Hoppa till innehåll

Garry's Mod Bilder

Rekommendera inlägg

hur gör man på garrys mod egentligen, lägger man bara ut sina gubbar som spelpjäser och tar kort eller ?

Tillexempel en bild i min serie..

Man spawnar sakerna man ska andvända..

Om man ska bygga något typ som min båt så gör man det..

Sedan sätter man ut sakerna.

Ändrar utseéndet.

Tar kort.

Redigerar bilderna så det blir text.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 117
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men jag kan inte skriva nåt i mina screenshots för jag har inte paint...

Och jag klickar inte på PrintScreen utan jag klickar på f5 som e programerat att man tar ett screenshots i typ alla Valve-spel. sen finns dom i en mapp,fast det e lite jobbigt att komma dit...

(Man kan också klicka på en sak som heter Camera när man klickar på Q då om man skjuter så tar man screenshot)

och om man gör som jag kan man göra hur många screenshots som helst,dom ersätts inte av den andra man gör ...

Redigerat av bloodman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag kan inte skriva nåt i mina screenshots för jag har inte paint...

Och jag klickar inte på PrintScreen utan jag klickar på f5 som e programerat att man tar ett screenshots i typ alla Valve-spel. sen finns dom i en mapp,fast det e lite jobbigt att komma dit...

(Man kan också klicka på en sak som heter Camera när man klickar på Q då om man skjuter så tar man screenshot)

och om man gör som jag kan man göra hur många screenshots som helst,dom ersätts inte av den andra man gör ...

Bloodman! Du kanske inte såg att jag skrev det... ;)

Boba-Fett! Om du trycker på Camera så kommer några alternativ fram.

Tryck på camera! sikta och skut för att ta bild. bilderna hamnar i Gmod katalogen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj då... jag kommer ihåg nu men när du sa det brydde jag mig inte... sorry

Fast här gjorde jag en liten serie där Eli (typ) blir grillad :D

jag kan inte skriva nåt så kan nån annan ta bilderna och skriva typ nåt roligt, som i slutet när han e grillad så kan han ju säga typ "what are u laughing about?" eller nåt liknande...

Redigerat av bloodman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...