Vitdom Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 hur gör man på garrys mod egentligen, lägger man bara ut sina gubbar som spelpjäser och tar kort eller ? Tillexempel en bild i min serie.. Man spawnar sakerna man ska andvända.. Om man ska bygga något typ som min båt så gör man det.. Sedan sätter man ut sakerna. Ändrar utseéndet. Tar kort. Redigerar bilderna så det blir text. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Men jag kan inte skriva nåt i mina screenshots för jag har inte paint... Och jag klickar inte på PrintScreen utan jag klickar på f5 som e programerat att man tar ett screenshots i typ alla Valve-spel. sen finns dom i en mapp,fast det e lite jobbigt att komma dit... (Man kan också klicka på en sak som heter Camera när man klickar på Q då om man skjuter så tar man screenshot) och om man gör som jag kan man göra hur många screenshots som helst,dom ersätts inte av den andra man gör ... Redigerat 2 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Men jag kan inte skriva nåt i mina screenshots för jag har inte paint... Och jag klickar inte på PrintScreen utan jag klickar på f5 som e programerat att man tar ett screenshots i typ alla Valve-spel. sen finns dom i en mapp,fast det e lite jobbigt att komma dit... (Man kan också klicka på en sak som heter Camera när man klickar på Q då om man skjuter så tar man screenshot) och om man gör som jag kan man göra hur många screenshots som helst,dom ersätts inte av den andra man gör ... Bloodman! Du kanske inte såg att jag skrev det... ;) Boba-Fett! Om du trycker på Camera så kommer några alternativ fram. Tryck på camera! sikta och skut för att ta bild. bilderna hamnar i Gmod katalogen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Oj då... jag kommer ihåg nu men när du sa det brydde jag mig inte... sorry Fast här gjorde jag en liten serie där Eli (typ) blir grillad :D jag kan inte skriva nåt så kan nån annan ta bilderna och skriva typ nåt roligt, som i slutet när han e grillad så kan han ju säga typ "what are u laughing about?" eller nåt liknande... Redigerat 2 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Heeehhe! den var bra! när han säjer " what are u laughing about? " e ju sk*t roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 mm,men du kan väl ta bilden och skriva det?jag kan ju inte... sen har jag en annan favvo-bild här :) (kanske inte syns så bra men ni förstår nog ;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 fuska.se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 YAY! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Här kommer jag med en till bild. EDIT: Jag slog ner på minsta upplösningen bara för att få slippa förminska bilden hela tiden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 HEHE,hej hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Här är en serie som jag tillägnar Fourm.fuska.se! Varsågoda. .:>Tryck här<:. Serien är 3,24 mb stor. Heja idioten! :kung: Redigerat 2 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Haha, den ägde ju! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg