BloodMan Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Om jag ska vara ärlig så va det inte så bra,det blir ju sådär hela tiden när man gör många npc's! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Do h! Jo, jag vet :P Jag tog en annan fräck bild men jag råka trycka ner Scroll Lock eller någonting istället... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ok då,men varför ändrar du inte ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ändra vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Haha, den där ägde, Quazar :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 fräck :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Quazar:har du en gammal version av G-mod? det stod ju Garry's mod 8.3b på din! på oss andra står det g-mod 9.0! Men det va bra! Redigerat 4 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Här en serie lite dålig men svår Bild 1 bild 2 Bild3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Den va väl ändå ganska bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Quazar:har du en gammal version av G-mod? det stod ju Garry's mod 8.3b på din! på oss andra står det g-mod 9.0! Men det va bra! Den bilden tog jag förra året, har inte spelat sen dess. laddar ner senaste versionen sen då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg