Gäst newnameguy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag kommer med lite blider under dagen, installeraded det igår kväll (uppdaterade det också, fast hann aldrig köra) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Boba-Fett! Om du trycker på Camera så kommer några alternativ fram. Tryck på camera! sikta och skut för att ta bild. bilderna hamnar i Gmod katalogen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 men han fattar inte hur man poserar. använd den blåa gravity gun´en på ragdol delarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jo, ställ dig så att du ser det du vill ta kort på bra, sedan trycker du ner knappen Print Screen. Minimera sedan garry's mod och gå in på paint och tryck ner ctrl + v så dyker bilden upp ;) Vet du inte det? Klicka ner Q och spawna någon gubbe från menyn, sedan så väljer d vapnet under gravity gun (kommer inte ihåg vad det hette). Sedan fattar du nog hur man gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 aha! ok jag ska testa sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Good luck :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) jag lyckades! här har jag lite bilder... här försökte jag lära breen att åka skateboard... han va inte så bra så han fick träna ballet istället... det gick bättre! här e den första jag gjorde DET GICK VÄL BRA?? Redigerat 22 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Hehe, bra bilder. Kommer med fler innom kort ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 tack tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Den med darthpilen var rolig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 mm,först gjorde jag så alyx "red" på pilen men det blev inge bra... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Snygga bilder ;) , Jag ska skaffa Garry's Mod snart men först ska jag köpa Half Life 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg