ThePunisher Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det gör du rätt i. Både hf 2 och garrys mod är grymma :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Här är en bild som jag gjort. :P PS. Garrys mod fungerar nu som det ska. tryck på bilden för att få den större! Redigerat 27 Mars 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 hehe jag kommer med mer snart men det e svårt om man ska sitta vid fuska.se hela tiden ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Haha, Nice bild Boba-Fett , =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Tack tack :) Det går inte att ladda sparade spel på mitt garrys mod 9, någon som vet vad felet är??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Tack tack :) Det går inte att ladda sparade spel på mitt garrys mod 9, någon som vet vad felet är??? :( Varsågod =) .. Jag vet inte :( , jag har inte skaffat Garry's Mod 9 än för jag har ingen CD Key :( , Också tycker att vitdoms bilder var nice haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det går inte att ladda sparade spel på mitt garrys mod 9, någon som vet vad felet är??? :( Jag tror inte man kan spara och sedan ladda på G-mod för att jag fösökte när jag testade melonrace, sen när jag laddade den så kunde jag inte "köra" melonen så jag tror att man inte ska spara,men jag tycker också,varför ska man spara? när man kan göra så mycket annat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) Jo, det har gått och sparat OCH laddat förut, men nu funkar det inte. by the way, varför skulle det stå "load game" på huvudmenyn i så fall? Redigerat 29 Mars 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) idokno, aja iallafall jag har lite mer bilder nu.. jag härmade dartpilen här... här gjorde jag lite "dual-arena" eller vad man ska säga...det blev blodigt! och sen 2 till... Redigerat 30 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 haha, alyx var nice på den bilden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Alex ser ut som en damp apa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ahh jag vet,jag gjorde lite med "face poser" sen blev det typ nåt lagg och blev så där! jag kunde inte låta bli att ta ett screenshot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg