isMaNnen Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 min kompis hjälper till med garrys mod! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 på vilket sätt hjälper han till? va han med och skapade g-mod eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 han gör maps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 :blink: Dr. Breen har dödat Alyx! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) HEHE skitkul! men vad e det Breen håller i? och det där va banan gm_consruct va? den tycker jag e skit bra att leka på :D Redigerat 1 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 han håller i en sån där tåg spak.. :P ja det är gm_construct han gör maps Vilken bana har han skapat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Jag gjorde en till nyss här,jag gjorde massor av antlion guards och massor av dynamiter..ni ser resultatet... (ni kan också se att jag har stängt in alla utgångar,det e för att alla npc's jag spawnar inte ska kunna springa ut.jag har också skrivit HAHA på väggen...) Redigerat 1 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Haha, ganska roliga bilder ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Här kommer typ en serie jag skapat... JAG ÄR MYCKET NÖJD ÖVER DEN. Och den är rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 han gör maps Kan fråga han sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 @ Vitdom: Rolig serie faktiskt :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg