Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Båten fick jag bygga själv med: 4 långa plankor, 4 korta plankor, 2 blåa luft tunnor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 la du ner mycket tid på att göra den serien? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hehe, okej ;P det var ju inte illa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag gjorde en bild där man ser Alyx efter explosionen i slutet av vanliga HL2,jag är faktisk ganska nöjd med den här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hehe, cool :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 la du ner mycket tid på att göra den serien? nee.. tog typ bara 20 minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hur gör man på garrys mod egentligen, lägger man bara ut sina gubbar som spelpjäser och tar kort eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag vill köpa mitt half-life 2 nuu =) för å fåå cd key o börja spela gmod9 men jag ska köpa en skoter först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag installerade HL2 nu, vart skaffar jag Garry's mod & hur använder jag det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Man måste ha HL2 DM och CSS också för att kunna spela... sen kan man ladda ner det här http://www.download.com/Half-Life-2-Garry-...tml?tag=lst-0-1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Installerade det för ett tag sen nu :P. Det är skitkul ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Installerade det för ett tag sen nu :P. Det är skitkul ju! Enjoy :cool: Mitt garrys mod har blivit helknäppt igen... jag ska försöka att installera någon av de äldre verisionerna för att se om det funkar bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg