Vitdom Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag har ide torka. <_< någon som har ett förslag på en liten serie jag ska göra? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag har en bild här! Och du Vitdom,du kan väl göra en Breen vs. Alyx serie? och då menar jag att dom typ slåss eller nåt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Det vart väl bara mos kvar av honom sen? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 tror det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag vet vi kan joina en server så spelar vi tissamans så bygger vi saker och så bygger vi fort och skuter på varandra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Ungefär som jag och Vitdom brukar göra ;) Fast vi skjuter aldrig på varann! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Vi gör en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) "ändrat,gör ingen server" Redigerat 5 April 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 ska du börja kanske kl. 8? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 men plz inte idag,jag har mycket att göra,ähh skit it jag gör ingen server sorry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 vi kan se imorgon om det låter bra eller i övermorgon eller i över över morgon kl:20:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Äh, vafan, jag gör inget imorron, kl 20:00! jag gör den Redigerat 5 April 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg