humtydumty Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Jag har fastnat i ett tempel, kommer inte ihåg vad det heter. Men det är stort....hmm.. men det har kommit ur vattnet efter att jag satt ut dom där tre på statyerna, det templet... Jag har kommit så långt att jag kommit in i mitten... Hur gör jag för att "rubba/röra" ögonen? Jag kan inte skjuta pil eller haken på dom, så jag kommer inte vidare pga av det... Hjälp :(
coolsamus Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 här har du en guide http://medlem.spray.se/cpg/flzwws.txt
wuurds Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 det tar för långt tid o åka båten på zelda . :rolleyes: tycker inte ni det ?
HAB Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Skrivet 31 Januari 2004 det tar för långt tid o åka båten på zelda . :rolleyes: tycker inte ni det ? du kan ju alltit använda ballad of gales sången på wind waker :P (den som warpar en till olika ställen!)
humtydumty Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) Tack för gudien! En nackdel, min dator klarar visst inte av sidan, den låser sig när sidan kommer upp, vet inte varför men det gör den. Finns det någon annan gudie sida? Eller är det någon som ids mejla den till mig? Redigerat 2 Februari 2004 av humtydumty
pollenallergi Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Ne.. Fördrar gamefaqs.com.. mycket mer detalierat och mindre text..
Rekommendera inlägg