Gäst Battlefield2äger Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Hej! Är det någon som vet om Battlefield 2 ska komma ut till PSP?? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 hej . det var täänkt att bf2 modern combat skulle kolla till psp. men ja har för mej att dom la ner den satsningen till psp efter att socom 3 till psp blev så bra . men jag är inte säker. gå in på eagames.com eller nått och kolla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jag tror det kommer till psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Battlefield2äger Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ok! För jag är en sådan dära bf2-nörd. Men man kan ju fråga ea-games om dom funderar på att göra något av ett BF2-spel till PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 hahah jo jag med :D men ea-games är det ju som håller på . eller funderar på om dom skall släppa det. det finns på på webhallen om att det skall komma men vet inget datum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 undrar om det blir nått bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 det blir de nog. om de kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 det blir de nog. om de kommer jag tänkte på att det kanske blir så litet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Det borde vara häftigt om Battlefield 2 kom till psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) ja det hade det verkligen blivit, men jag har inte sett eller läst nån stans om att det skulle komma Redigerat 8 April 2006 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg