Pufflan Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag kan inte klara av uppdraget när man ska skydda 3 killar i kloakerna! Vet nån hur man klarar delen när det kommer typ 1000 metalheads?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jo du ska inte gå nära vattnet som de kommer från står en bit från de killarna och använd den där gula rifle som studsa sen ska du hoppa och snurra med benen och tryck skytt då kommer skott framåt båkot öst och syd fara vildar runt omkring sen använd den dära shockwave gun som blåser bort de från dig och dina kompajoner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 mm, använd den röda så de inte kommer i närheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag har sagt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 jag ligger också där jag försökte med det andra uppdraget när man ska döda dom där robot spindlarna den e också lika svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg