Trasheye Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ännu ett spel med ett knepigt slut....lr...??...jag bliv ganska förvånad...=P... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 dom vill väl att det ska va spännande att spela hl3 (om det kommer) ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag håller med. Konstigt slut. Och ja - hf3 kommer ut, någon gång 2008 tror jag, men annars kan man ju spela Half-Life 2 Episode 1 eller 2 eller vad det nu hette. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Vad hände i slutet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det blir ett vitt sken efter man har förstört en grej ( domedagsmaskin ? lol ) och så kmr den där gubben i kostym fram och säger grejer .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) jaa och allting stannar upp för utom en själv (man kan gå så där segt som man gick när skulle bli teleporterad i början) sen kommre g-man och snackar med en, typ "is this the end for you dr. freeman" eller nåt jag vet inte Redigerat 21 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 hmm.det finns la ett expension pak.....som man får fortsätta på...XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Asså när teleportalen och reaktorn sprängs så stannar ju gman tiden. Valve har sagt att Half life 2: aftermatch ska komma om några dagar. Du får man veta hur Alyx överlevde explotionen och vad som händer sedan. Man får också veta mer om Alyx. Om ni aldrig hört talas om det här så borde ni läsa nyheterna mer! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 kan man spela som alyx då också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det är ju det som är det bästa med hl-spelen. Därför är de helt enkelt bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg