et90 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 jag har exakt samma problem, har kört alla race på alla nivåer, och alla på världskartan, kört alla outruns på alla nivåer, o fått alla unika delar, kört alla suv-race, vart i alla shoppar, har 5 bilar me 10 stjärnor på alla, slagit caleb, o fått de där sms-meddelandet som säger att ja har klarat spelet, o allt som finns e o köra outruns, o ja har gjort typ 100 st nu, o har fortfarande bara 99%. please hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 (redigerat) enligt mig går det bara att få 99% som högst i spelet! :P Redigerat 9 Februari 2008 av thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
et90 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 menar det, men de finns ändå vissa som fått 100% fett irriterande!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
et90 Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 nån som vet nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rouge417 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 har du testat att köpa en SUV? för det finns SUV race... hände mig också, det tog typ ett halv/helt år innan jag testade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg