Hoppa till innehåll

Varning! Beställ Ej Från Jamba

Desu

Rekommendera inlägg

Asså jag visste inte riktigt vart denan topic skulle vara men jag. ville posta en varning. Asså beställ ej saker från Jamba ni blir lurade på pengar. jag beställde en låt och fick gulpaketet för 70 kr utan att jag fick veta det. hur skulle jag kunna veta det. ja menar man ska kunna beställa en låt utan att få ett helt j.ävla gulpaket? jag fick paketet för 70 kr och jag fick inte veta det förrän en månad senare och tappa 70 kr? dom e ju helt j*vla störda. jag hoppas att jamba lägger ner p.g.a dom lurar folk :cry:

så jag varnar er. beställ ej från jamba. ni blir lurade på pengar. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det tror jag inte. Jag visste det inte, fast jag beställer heller aldrig saker. Det var bra med en varning ;)

tack för stödet Xade.

Du pontarn. bara för att du visste det betyder det inte att du ska nedvärdera topicen :huh: . och jag håller med Xade. det e bra med varningar. för jag vart ju lurad på 70 kr. utan att jag fick veta det :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade ju inget illa! :angry:

Dessutom så ska man inte beställa en massa skit från Jamba.

Han kanske uppfattade det som att det var något illa.

Det är ju alltid bra när folk går ut och varnar folk när dom har fåt saker som dom inte har beställt eller när dom har lurat en på pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska inte beställa saker över huvudtaget med SMS-tjänster. Endast ifall man VET att sidan är seriös, som fuska.se. Den är äldigt känd (Har nämts på Aftonbladet) och ifall man blir lurad av denna sidan så kan man lätt anmäla den. Man ska inte köpa ringsignaler osv från sidor man inte riktigt litar på, såsom Jamba. Har själv blivit lurad på 50 spänn när det stod att det skulle kosta 10 spänn pga en oseriös sida.

Håll er borta från oseriösa sidor om du använder SMS-tjänster.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...