Desu Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Asså jag visste inte riktigt vart denan topic skulle vara men jag. ville posta en varning. Asså beställ ej saker från Jamba ni blir lurade på pengar. jag beställde en låt och fick gulpaketet för 70 kr utan att jag fick veta det. hur skulle jag kunna veta det. ja menar man ska kunna beställa en låt utan att få ett helt j.ävla gulpaket? jag fick paketet för 70 kr och jag fick inte veta det förrän en månad senare och tappa 70 kr? dom e ju helt j*vla störda. jag hoppas att jamba lägger ner p.g.a dom lurar folk :cry: så jag varnar er. beställ ej från jamba. ni blir lurade på pengar. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det vet nog dem flesta här redan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, det tror jag inte. Jag visste det inte, fast jag beställer heller aldrig saker. Det var bra med en varning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, det tror jag inte. Jag visste det inte, fast jag beställer heller aldrig saker. Det var bra med en varning ;) tack för stödet Xade. Du pontarn. bara för att du visste det betyder det inte att du ska nedvärdera topicen :huh: . och jag håller med Xade. det e bra med varningar. för jag vart ju lurad på 70 kr. utan att jag fick veta det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 tack för att du sa att man inte ska beställa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Mm jag vet, Jag blev av med 190 kr på mobilen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Jag menade ju inget illa! :angry: Dessutom så ska man inte beställa en massa skit från Jamba. Redigerat 21 Mars 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag menade ju inget illa! :angry: Dessutom så ska man inte beställa en massa skit från Jamba. Han kanske uppfattade det som att det var något illa. Det är ju alltid bra när folk går ut och varnar folk när dom har fåt saker som dom inte har beställt eller när dom har lurat en på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Man ska inte beställa saker över huvudtaget med SMS-tjänster. Endast ifall man VET att sidan är seriös, som fuska.se. Den är äldigt känd (Har nämts på Aftonbladet) och ifall man blir lurad av denna sidan så kan man lätt anmäla den. Man ska inte köpa ringsignaler osv från sidor man inte riktigt litar på, såsom Jamba. Har själv blivit lurad på 50 spänn när det stod att det skulle kosta 10 spänn pga en oseriös sida. Håll er borta från oseriösa sidor om du använder SMS-tjänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag menade ju inget illa! :angry: Dessutom så ska man inte beställa en massa skit från Jamba. har någon sagt det då ? Jag har som regel att bara köpa saker i fysiska butiker, i den mån det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jag köpte en gång och förlora 50 kr o det stod att den kosta 10... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag förlorade 10 spänn på fuska.se's mobiltjänster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.