Staejjkarn Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) I alla pokémon spel så finns det mystery gift fast i ruby heter det mystery event.Så här gör du för att få den:Stick till Petalburg city gå in till pokémon centret och bredvid pc:en står en kille prata med honom säg yes när man kan välja det då ska du skriva en sak skriv mystery event is exiting klicka på ok då kommer han säga en sak spara och sen stänger du av spelet på main menu står det nu... continu new game mystery event option Redigerat 21 Mars 2006 av earthman x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 vad ä mistery event? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 skicka in det bland fusken istället inte här i forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 men jag kan inte lägga in fler fusk till pokémon ruby/sapphire eller sapphire/ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Varför inte? Har du en fysisk sjukdom som hindrar dig från att klicka när du har pilen på "Lägg in ett fusk till detta spel"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 men när jag skickar in står det: FEL du har redan skickat in ett fusk/tips/guid/bonus så jag kan inte skicka in.Kan du skicka in tusen tips om det spelet om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Du kan faktikst säga till en moderator om du skulle kunna få ändra fusket/tipset/guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 ok :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 va ska man ha mystery till då, de står ju bara linking press B to cancel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 men man måste ju göra det med någon annan... x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 jag hittar inte exiting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 det ska finnas... alla andra har hittat det x) leta lite till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg