robbz Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 när jag kör på en server så kan jag bara typ köpa vapen o sen så går det 27 sek sen så loggas jag ut ur rummet...har hänt 2000000 gånger snart :( jag har laddat ner Steam o de men jag loggas ut ur servern på 10-30 sekunder :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Har du Map Hack eller nåt sånt?? I sånna fall blir du kickad eller Bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 nä det har jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Har du provat med att installera om det eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Kolla om servern du kör på kör med Cheating-Death. Om dom gör det, så är det för att du inte har Cheating-Death som du blir utkastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vad e Cheating-Death egentligen, jag har sätt det 100000 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 vet du inte vad cheatiing death är ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unreal_mOd Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 pröva att logga ut ur friends...då kanske det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 dave om du vet det så bra säg det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hmm, har du modem? Då blir du antagligen kickad för att ud har en enormt hög ping... Annars, gå inte in på servrar där [CD) inkluderas i namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Empa Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vad e map hack???? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Typ man ser vart alla gubbar e på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.