Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Tja! Jag är ganska ny med photoshop, och min skill är 0 med det.. Men jag har sett att vissa har typ som små streck tvärs över bilden, hur fixar man det? Tacksamm för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Tror att den heter Scanlines, kolla på Nico's tut, som jag inte vill posta igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Eller så kan du kolla här, 26 stycken olika tutorialer: http://www.good-tutorials.com/search/query/scanlines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Tack, den kommer jag nog få nytta av! :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.