kokaburra Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Var får man Deoxys och Jirachi???????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) kan man bara få genom ar eller cn eller aurora ticket men jag råder dig att inte använda ar det kan paja spelet Redigerat 22 Mars 2006 av Master X-X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Banjo Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Var får man Deoxys och Jirachi???????????????????????? Du måste köpa Aura ticket (eller vad den heter) av nintendo för att kunna fånga Deoxys. Jirachi vet jag inte hur man får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 du laddar ner jirachi från pokémon channel eller köper nån bonus disk från usa tror jag av den kan du också få celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg