Red_fox2 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Kan man radera/tömma datorn på något sätt så att man slipper den där jedrans listan som kommer upp när man söker ngt på tex google. Skriver man tex. bokstaven M så kommer alla sökningar upp som jag har gjort på olika ord som börjar på P Citera
Hackr Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Det går trycka på Delete på alternativen då man har listan uppe. Citera
Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 kontrollpanelen>internet alternativ>rensa tidigare & rensa formulär Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Eller så kan du högerklicka på internet ikonen på ditt skrivbord, ta sen egenskaper och tryck på rensa tidigare. Varför vill du har bort det, något snuskigt som inte föräldrarna ska se eller ;)? Redigerat 22 Mars 2006 av brunhilde Citera
Gäst Mega93 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 -> Internet alternativ --> Innehåll (flik) ---> Komplettera automatiskt ----> Rensa formulär Citera
Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Eller så kan du högerklicka på internet ikonen på ditt skrivbord, ta sen egenskaper och tryck på rensa tidigare. Varför vill du har bort det, något snuskigt som inte föräldrarna ska se eller ;)? Det brukar ju vara så ;)Har skapats många trådar om hur man gör just detta. Citera
Red_fox2 Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) tack Omega99... Inte har de nått att göra med snusk,de är min dator och det är ingen som använder den :P Utan de har att göra med mitt förflutna och att det är störande varje gång det kommer upp en såndär lista Redigerat 22 Mars 2006 av Red_fox2 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.