Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kan man radera/tömma datorn på något sätt så att man slipper den där jedrans listan som kommer upp när man söker ngt på tex google.

Skriver man tex. bokstaven M så kommer alla sökningar upp som jag har gjort på olika ord som börjar på P

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet (redigerat)

Eller så kan du högerklicka på internet ikonen på ditt skrivbord, ta sen egenskaper och tryck på rensa tidigare.

Varför vill du har bort det, något snuskigt som inte föräldrarna ska se eller ;)?

Redigerat av brunhilde
Gäst Mega93
Skrivet

-> Internet alternativ

--> Innehåll (flik)

---> Komplettera automatiskt

----> Rensa formulär

Skrivet

Eller så kan du högerklicka på internet ikonen på ditt skrivbord, ta sen egenskaper och tryck på rensa tidigare.

Varför vill du har bort det, något snuskigt som inte föräldrarna ska se eller ;)?

Det brukar ju vara så ;)

Har skapats många trådar om hur man gör just detta.

Skrivet (redigerat)

tack Omega99...

Inte har de nått att göra med snusk,de är min dator och det är ingen som använder den :P

Utan de har att göra med mitt förflutna och att det är störande varje gång det kommer upp en såndär lista

Redigerat av Red_fox2

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...