Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Dagens. Någon som har lust med att tipsa om någon roligt spel? jag har splelat T.H.U.G 2 och Anarchy Online tyckte båda var riktigt roliga..tips välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Countre-Strike :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 heh..själv vill jag inte säga att jag tycker att CS suger..men jag säger det ändå: CS suger! (förlåt alla cs spelare, inget illa menat mot er) sen spelade jag bf2 men ledsande efter 2 dagar.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 World of Warcraft kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag har funderat på den med är den någon som har provat det nya Rising force online? isåfall är det värt att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Elder Scrolls 4:Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vad är det för typ av spel? kan du ge lite info tack? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Quake 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 gta sanandreas e kul BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Kan påminna om nåra bra spel här `^^´ BattleField 2 Counter Strike GTA : San Andreas Quake 4 ^ Det var nåra tips om nåra spel om du gillar ''Aktion'' :) Lycka till Med Spelen Hoppas Du Hittar Dom Rätta För Dig . :) // Cloud . Redigerat 23 Mars 2006 av Cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 <{POST_SNAPBACK}> itället för att kommentera allt, ge några tips.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.