ZeroX_ Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag undrar om det är fler ester än vi som har ensemble inom musiken? För jag hade då aldrig hört ordet innan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Absolut, jag spelar en del ensemble på fritiden. Fast jag ska ju bli estet inom kort så :rolleyes: .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Okey :D Men det e ett bra val det :) Men jag tycker dock att vi på mitt estetprogram har lite väl lite ensemble-uppträdanden, vi borde ha fler :D men då kan ja oxå säga att estetprogrammet i Lysekil är realativt nystartat, vi har inte några treor än :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Vi kunde välja det förrut, men det verkade inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 okey. jag tycker det verkar rätt kul, men man måste ju gilla musik oxå :P Tydligen går det att kombinera med teater oxå, för på ett ensembleuppträdande i veckan så fick man först blunda, höra på lite musik å sen när vi öppnade ögonen så stod d en kille i mitten av massa tjejjer å några spelade gitarr, men va killen gjorde var att när musiken slutade, var att smälla sönder ett ägg i skallen på sig själv :) d va lite småroligt.. å det var ensemblegruppen som framförde det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.